Waar kan ik het E-mailadres voor facturen wijzigen?

Het facturatie en Goederenontvangst e-mailadres kunt u wijzigen in uw account.

Om uw e-mailadres voor facturen te wijzigen, volgt u deze eenvoudige stappen.

1. Open eerst de website of app die je gebruikt en ga naar je profielpagina. Dit is meestal de pagina met uw naam of foto erop, en waar u uw accountgegevens kunt zien.

2. Kijk aan de linkerkant van de pagina naar een menubalk. Er zou een lijst met verschillende opties moeten zijn waarop u kunt klikken. Zoek de optie "Accountinformatie" en klik erop.

3. Op de pagina met accountinformatie zoekt u naar "E-mail en wachtwoord wijzigen". Klik daarop.

4. Nu zou u een formulier moeten zien waar u een nieuw adres kunt invoeren. Voer het nieuwe adres in dat u wilt gebruiken voor de facturering. Als je klaar bent, zoek dan een knop met "Opslaan" of "Verzenden" en klik erop. Dit zorgt ervoor dat je nieuwe e-mailadres correct wordt opgeslagen.

En dat is het! Slechts vier eenvoudige stappen om uw e-mailadres te wijzigen.