Klachten en retouren

 

Support bij klachten

Mocht u een klacht hebben over bijvoorbeeld ontvangen product(en) of onze service, dan willlen wij u verzoeken dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken, middels het contactformulier. Uiteraard staan we u natuurlijk ook graag telefonisch te woord om eventuele bezwaren met u door te nemen.

Wij zijn op werkdagen van 8.30 tot 17:30 uur telefonisch bereikbaar op +31 (0)541- 74 6030.

Wij verzoeken u een eventuele klacht binnen 3 werkdagen na het ontvangen van de producten, aan ons kenbaar te maken.

 

Retouren

Wilt u één of meerdere producten retourneren, dan willen wij u verzoeken allereerst de algemene voorwaarden door te lezen. Hierin staat vermeld of u in aanmerking komt voor retournering.

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van het product en wel in ongeopende verpakking en in de originele omdoos.

 

Retourformulieren kunt u hieronder downloaden:

Retourformulier       

 

Retouren kunnen worden verstuurd naar de volgende adressen:

Hoofdvestiging + magazijn (Nederland):                              

VehGro 
 Weijinksweg 18
 NL-7558 PL
 Hengelo Ov.
 Nederland

Depot Duitsland:

  VehGro / MJT Group  
  Wienerstraße 22
  D-48455 Bad Bentheim
  Deutschland

Copyright © 2022 Vehgro. Alle rechten voorbehouden.