Profielfoto
“Met rustige aandacht zorg ik dat orders netjes en goed de deur uitgaan.”

Hoi, ik ben Tygo.
Ik werk als logistiek medewerker in het magazijn van VehGro.
Ik ben hier terechtgekomen via de gemeente en heb mijn plek inmiddels goed gevonden. Ik werk hier graag door de gezellige collega’s en de fijne sfeer in het team.

Tygo
Logistiek medewerker
Orderpicken
Orderpicking & Verpakken

Netjes en met aandacht

Op een gemiddelde werkdag ben ik vooral bezig met het picken van orders. Daarna verwerk en verpak ik de bestellingen, zodat ze goed klaargemaakt worden voor verzending.

Ik vind het belangrijk dat orders netjes worden ingepakt. Daarbij let ik goed op of producten in goede staat zijn voordat ze de doos in gaan.

Zo draag ik op mijn manier bij aan een soepel proces in het magazijn.m 

Rustig Praktisch
Dollen met collega's
Samen in het magazijn

Duidelijk, rustig en met humor

Ik werk in een goed en gezellig team. Er wordt hard gewerkt, maar er is af en toe ook ruimte voor een geintje.

Samenwerken doe ik het liefst met duidelijke communicatie. Dan weet iedereen waar hij aan toe is en blijft het werk overzichtelijk.

Collega’s kunnen op mij rekenen omdat ik rustig blijf en netjes werk. 

Samenwerkend Netjes
Trots op Vehgro
Leren & Groeien

Steeds een stap verder

Waar ik trots op ben, is dat ik steeds meer dingen mag doen en leer binnen VehGro. Dat geeft vertrouwen en maakt het werk afwisselend.

De komende tijd wil ik me graag verder ontwikkelen. Een mooi doel daarbij is het halen van mijn heftruckcertificaat.

En persoonlijk? Ik hou van piratenmuziek en Nederlandstalige muziek. Soms tot ergernis van mijn collega’s, maar dat hoort er een beetje bij. 

Leergierig Aardig