Klantenservice

Wij kunnen u account omzetten naar een zakelijk account. Hiermee geniet u van alle zakelijke voordelen.
klik hier om contact met ons op te nemen.

Nee, wij verkopen onze producten uitsluitend online. Wel kan u een bestelling bij ons afhalen op het depot in Hengelo (ov).
Op de product pagina staat of een artikel in voorraad is of niet. Wanneer hier staat "op voorraad" kan je het product gewoon bestellen.
Staat hier "niet op voorraad"dan kunnen we dit product niet leveren. Als u wilt weten wanneer een product weer op voorraad is dan kunt u ons een mail schrijven. Klik hier voor onze email.
Producten kunt u eenvoudig in uw winkelwagen plaatsen door op de oranje knop met "toevoegen" te klikken op de product pagina.
Nadat het artikel is toegevoegd in uw winkelmandje kunt u ervoor kiezen om verder te winkelen of om naar uw winkelmandje te gaan.
Klik vervolgens in uw winkelwagen op "ga door naar afrekenen" en volg de stappen op het scherm.
Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen".
Heeft u nog geen account? klik hier om een account aan te maken

In voorschriften en eisen is vastgelegd waaraan voldaan moet worden om een product als biologisch te verkopen. De biologische producten kunnen herkend worden aan het biologische keurmerk. In onze blog hebben we uitgelegd wanneer een BIO-certificering of registratie nodig is. Klik hier om naar de blog te gaan.
Wij kunnen u account omzetten naar een zakelijk account. Hiermee geniet u van alle zakelijke voordelen.
klik hier om contact met ons op te nemen.

Alle producten die op onze website als BIO aangeduid worden zijn gecertificeerd en staan onder de controle van SKAL. Staat er geen BIO bij? dan is dit product niet biologisch.
Klik hier om ons meest recente certificaat te downloaden.
In de backoffice van SKAL kunnen wij u als klant vrijschakelen om altijd toegang te hebben tot het meest recente certificaat. Laat ons via de mail even weten indien u hiervan gebruik wilt maken.
Op de product pagina kan je bij de omschrijving informatie vinden, meestal is er ook een specificatie te downloaden onder het kopje: "kenmerken"
In onze blog posten wij recepten, product informatie en meer! klik hier om naar de blog te gaan
In voorschriften en eisen is vastgelegd waaraan voldaan moet worden om een product als biologisch te verkopen. De biologische producten kunnen herkend worden aan het biologische keurmerk. In onze blog hebben we uitgelegd wanneer een BIO-certificering of registratie nodig is. Klik hier om naar de blog te gaan.

Op de product pagina kunt u op de knop "bulk aanvraag" klikken, deze knop stuurt u door naar een bulk aanvraag formulier. Ook kunt u op de onderstaande link klikken om direct naar het aanvraag formulier te gaan

De vervoerder geeft elk pakket een eigen code. Met deze code kan jij zien waar het pakket is en wanneer deze bezorgt wordt. de Track & Trace code kan je vinden in je mailbox.
Heb je vandaag een bestelling gedaan maar nog geen Track & Trace code ontvangen? Dan vragen wij je om nog even geduld te hebben en later je mailbox nog een keer te controleren. Meer informatie over verzending en bezorgen kan je hier vinden
Controleer eerst de Track & Trace code die u via de mail heeft ontvangen. Staat hier dat het pakket wel bezorgd is maar u heeft niks ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Voor de actuele verzend tarieven voor binnen en buiten Europa, klik hier
Bestellingen geplaatst voor 17:00 uur, worden dezelfde dag verstuurd mits voorradig. In Nederland ontvangt u de zending de volgende werkdag, voor België hanteren wij 1 a 2 dagen levertijd.
Het kan voorkomen dat er sprake is van grote drukte bij onze vervoerders waardoor uw bestelling later geleverd wordt. Als het product niet op voorraad is wordt contact met u opgenomen en een alternatieve bezorgdatum afgesproken
U ontvangt een Track and Trace code in uw mailbox zodra uw bestelling ons magazijn verlaat. Met deze code kunt u zien waar uw pakket is en hoe laat de bezorger bij u voor de deur staat. Ook kunt u een ander bezorg moment afspreken.
Voor bulk-bestellingen wordt in overleg een bezorgdatum afgesproken.

VehGro werkt samen met betalingspartner Multisafepay. Alle betaling worden via hun platform afgewikkeld. Wij bieden de onder andere de volgende betaalopties:
- Bankoverschrijving: tijdens het betaalproces krijgt u aanwijzingen over de manier van betalen.
- IDEAL: Direct online betalen met iDEAL (voor bijvoorbeeld Nederland)
- PayPal internationaal erkende online-betaalmethode
- Creditkaarten zoals Mastercard, Visa of American Expres

Klik hier voor de certificaten van Vehgro.
hier vind u ons SKAL BIO en FSSC22000 certificaat
In voorschriften en eisen is vastgelegd waaraan voldaan moet worden om een product als biologisch te verkopen. De biologische producten kunnen herkend worden aan het biologische keurmerk. In onze blog hebben we uitgelegd wanneer een BIO-certificering of registratie nodig is. Klik hier om naar de blog te gaan.

Binnen 14 dagen kunt u een pakket terug sturen zonder geldige reden. Is het bestelde product kapot of beschadigd? Dan kan deze natuurlijk ook retour gestuurd worden. Klik hier voor meer informatie over retouren.
Als uw pakket beschadigd is geleverd is dit natuurlijk zeer vervelend. Wanneer het product kapot of beschadigd is kunt u deze naar ons terugsturen. Het aankoop bedrag wordt dan vergoed. Klik hier voor meer informatie over retouren.

Kijk eerst of uw vraag tussen de frequently asked questions (FAQ) staat.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen".
Heeft u nog geen account? klik hier om een account aan te maken